sobota, 26 sierpnia 2017

Chyba mi palma odbiła

Odbiła mi palma, mam fioła, totalnego bzika, jestem całkowicie
zakręcona na punkcie... roślin.

Codziennie namiętnie oglądam urban jungle i się zachwycam. Wieczorem nie mogę zasnąć, bo gdy zamykam oczy to pod powiekami majaczą mi liście bananowca. Marzę o kolejnych roślinach
i wiszących kwietnikach. 


Jeszcze nigdy tak absolutnie nie wsiąknęłam w jakąś wnętrzarską modę. Dlaczego tym razem jest inaczej? Bo rośliny w domu to samo dobro. Oczyszczają powietrze, wpływają na nas kojąco, sprawiają, że wnętrza stają się przytulne, a do tego ich pielęgnacja i uprawa to prawdziwa frajda. Nic tak bardzo nie cieszy jak roślina wyhodowana od nasionka, ewentualnie sadzonki.
Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie polowała na okazje i tak ostatnio trafiłam na palmę kokosową za 29 zł (Kaufland).
Pięknie wygląda w pokoju, dla mnie stanowi jakby jego dopełnienie. 
Jednak to jeszcze nie koniec, przecież muszę upolować bananowca ;) i jeszcze chciałabym te piękne wiszące kuleczki, czyli starca i pileę i figowca i ... wiele innych.
Ach:)






pozdrawiam J.

12 komentarzy:

  1. Kompletnie rozumiem, jak tu roślin nie kochać skoro nie tylko dobrze wygladają, ale mają cudowny wpływ na otoczenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna ta palma. Ładnie się komponuje z wnętrzem. Może też powinna taką mieć? Wydaje mi się, że fajnie by wypełniła mój pusty kąt w pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja podziwiam art decowski stół i te cudowne krzesła.Obłędnie to wszystko razem wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :-) :-) :-) też lubię ten nasz kącik. Pozdrawiam serdecznie J.

      Usuń
  4. Super palma! Gdzie najlepiej taką kupić? Mam pomysł gdzie mogłabym taką u siebie ustawić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoją kupiłam w Kauflandzie, ostatnio widziałam, że jeszcze tam jest :-)

      Usuń
  5. Oh jest świetna - u mnie niestety nie ma miejsca na takie duże kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie to samo w domu pełno kwiatków i na okach i w salonie w dużych wazonach bardzo lubię kwiaty i rośliny.

    OdpowiedzUsuń
  7. oo to widzę sporych rozmiarów ta palma. Przedarła się od sąsiadów z dołu pewnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) czekam, niedługo powinny być pierwsze zbiory kokosów ;-)

      Usuń