piątek, 18 września 2015

Czas to zrobić po swojemu...

Od roku namiętnie śledzę blogi wnętrzarskie i szukam inspiracji. Przeszukuję internet i wzdycham- och jakie to piękne, ja też tak chcę, to jest pomysł i od razu zaczyna kombinować jak to zastosować w swoim wynajmowanym M3.
Takie poszukiwania motywują mnie do dalszych zmian. Sprawiają, że chociaż to dopiero pierwszy rok samodzielnego mieszkania i miotania się pomiędzy wyborem zakupu odkurzacza lub dywanu (bo choć posiadanie jednego bez drugiego jest bez sensu, to na zakup dwóch naraz nie ma finansów) to łatwiej jest mi określić czego szukam i jaki jest mój styl w aranżowaniu wnętrza.
Tak bardzo spodobały mi się te poszukiwania, że nie zamierzam z nich rezygnować, a to co warte pokazania znajdziecie na moim blogu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz