piątek, 7 lipca 2017

obrazy z dzieciństwa i KONKURS!


Kiedy byłam jeszcze małą dziewczynką, biegającą cały dzień po dworze i ciągnącą  za sobą na sznurku gumowego psa, kiedy kopałam jeszcze dziury w ziemi i budowałam domki dla misiów,
a zanim zaczęłam słuchać Spice Girls, wieszać plakaty z Nickiem Carterem i razem z kolegą prowadzić wykopaliska archeologiczne w poszukiwaniu pochowanego rok wcześniej chomika, miałam w pokoju fototapetę. Przedstawiała las pełen zwierząt. Była piękna, bardzo kolorowa. Do tej pory wyraźnie pamiętam narysowanego, rudego lisa. Ten obraz silnie zakorzenił się w mojej pamięci. Też tak macie, że pamiętacie konkretną ilustrację z książki jakiś plakat, rysunek? Po latach zauważacie
w antykwariacie książkę z dzieciństwa i z zachwytem przewracacie strona po stronie, prawie krzycząc: Oooo pamiętam ten rysunek, godzinami się w niego wpatrywałam!
Oglądacie stare zdjęcia z dzieciństwa i gdzieś na drugim planie w tle dostrzegacie obraz, plakat, tapetę w ukochany wzór i już się łezka w oku kręci.
To były dobre czasy:) 

Zauważyłam, że obecne pokoiki dziecięce coraz częściej utrzymane w skandynawskich klimatach, cieszą mamy, ale czy równie mocno cieszą dzieci? Gubimy gdzieś kolor i radość w tych pokoikach.
A może by tak chociaż na jednej ścianie zamiast modnej szarości pojawiła się piękna, kolorowa
i rozbudzająca wyobraźnię fototapeta. Niech nasze dzieciaki też zapamiętają ten obraz na całe życie. 
Mam dla was kilka propozycji i konkurs z super nagrodami:)

designerzy, Skulska, mors, zwierzęta

designerzy, Skulska, wieloryb, zwierzę

ilustracja, Paryż, panorama, miasto

hipster,zwierzę,ilustracja,moda,wektor,retro,ładny,rysunek,ręka

designerzy, Sumska, drzewo, las

Alice,designerzy,Skulska

designerzy,koty,zwierzęta,Skulska

dom, baśń, rysunek

Czy ktoś ma jeszcze wątpliwości, że fototapety powracają?
W nowej, wysmakowanej formie zachwycają.  Wszystkie prezentowane i wiele innych znajdziecie na stronie uwalls.

A teraz czas na konkurs! 
Do wygrania kupony-kody o wartości 50 zł na zakupy  na stronie uwalls.
Mam 10 kuponów do rozdania. Czyli obdarujemy 10 osób.

Co należy zrobić aby wziąć udział w konkursie:

1. Napisz komentarz pod poniższym postem, w którym opiszesz zdjęcie, ilustrację obraz, który zapamiętałaś/łeś w dzieciństwie i wspominasz do dzisiaj.

2. Polub stronę wymarzone mieszkanie na facebooku 

Najciekawsze odpowiedzi wygrywają:)
Rozstrzygnięcie konkursu 17.07. O tym kto wygrał poinformuję na facebooku.

Zapraszam:)

A tutaj moja malutka siostra zasypia na tle naszej fototapety:)



2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy temat.
    Powiem szczerze, że zastanawiam się od kilku minut i najwyraźniej widzę obraz jaki wisiał u mojej babci. Jeździłem do niej do Radomska w wakacje w wieku 5 , 6 lat i spędzałem tam kilka tygodni.Obraz wisiał na ścianie nad moim łóżkiem i wpatrywałem się w niego zawsze rano kiedy się obudziłem. Na obrazie, starym i zniszczonym namalowany był biały krzyż obrośnięty bluszczem, stojący przy polnej drodze. Temat może mało wesoły jak dla 6 latka ale dla mnie był on zapowiedzią nowego dnia, zabawy na podwórku z kolegami i kuzynką, nowych przygód, odkryć i wrażeń. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wpis jak zawsze, uwielbiam wracać na Twojego bloga, dużo ciekawych rzeczy się tutaj dzieje zawsze;)

    OdpowiedzUsuń