poniedziałek, 27 marca 2017

potrzeba zmiany

Powoli udaje mi się przekształcać swoją przestrzeń w najbardziej dla mnie komfortową, estetyczną 
i wymarzoną. Dokonuję ciągłych ulepszeń, poprawiam, dokupuję, poszukuję...
Ciągle mogę coś ulepszać, w tym tkwi cały sekret i bardzo mnie to cieszy.  

Nadeszła już wiosna i coraz silniej zaczynam odczuwać potrzebę jakiejś zmiany.
Ostatnio przebrnęłam przez odświeżenie łazienki, która najdłużej pozostała nietknięta i drażniła mnie codziennie swoją beżowo-pomarańczową kolorystyką, ale to już na szczęście za nami.
Teraz coraz częściej spoglądam w stronę sypialni. Przyznam szczerze, że nie jestem z niej zadowolona. Pisałam wam o tym już wcześniej (klik) i szukałam jakiś rozwiązań.
Czerwona ściana za naszym łóżkiem utrudnia mi urządzenie tego pokoju. Niby jest ładnie, mąż ją bardzo lubi, goście też chwalą, ale ja ciągle czuję, że coś mi tu nie gra...

Zaproponowane przeze mnie przemalowanie jej na inny kolor nie spotkało się z dużym entuzjazmem męża, więc pomyślałam, że może jeżeli znajdę tapetę o ciekawym wzorze to szybciej zgodzi się  na zmiany. 

Przeglądając sieć i oferty sklepów internetowych znalazłam parę ciekawych propozycji:

tapeta z przestrzennym wzorem 3D (droższa, ale niezwykle efektowna)
 doda sypialni miękkości i przytulności, no i ten piękny błękit (ostatnio razem z zielonym to mój kolor numer jeden),
 

a może bardziej orientalny klimat,
 
klik 

czy urok starej kamienicy,
 
 klik

a gdyby tak delikatniej,
 piórka mnie zachwyciły, dodadzą delikatności i miękkości,
 
klik 

brzozowy lasek w sypialni... proszę bardzo,

a może coś z dodatkiem modnej zieleni

klik


klik

na koniec spełnienie marzeń z dzieciństwa czyli - sypiając w chmurach,

Wybór na tapetuj.pl jest ogromny i trudno się zdecydować,
mnie chyba najbardziej kuszą pióra i chmury, mąż z pewnością przychylniej popatrzy na odważny wzór 3d,
a wy którą wybieracie?

pozdrawiam serdecznie Jagoda.

Post powstał przy współpracy z  tapetuj.pl

12 komentarzy:

  1. Ciężko zdecydować się na jedną tapetę :P wszystkie fajnie wyglądają! Pikowana dobra na coś a'la zagłówek łóżka. Bardzo podoba mi się ta zielono-biała kostka. Pasowałaby do każdego pomieszczenia. A tapetę "urok starej kamienicy" dałabym do kuchni. Już to widzę jak zamykam oczy. U mnie chyba też czas na zmiany ... :D pozdrawiam. K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tych 3D "stara kamienica" podoba mi się najbardziej:):)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawy temat!! Zawsze lubiłem tapety bo wnoszą ożywienie do mieszkania. Szczególnie podoba mi się ta z brzozami ( moje ulubione drzewa) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie się zastanawiałam czy nie byłaby dobrym rozwiązaniem zwłaszcza, że mamy małą sypialnię, a ona optycznie powiększy przestrzeń:)
      pozdrawiam J.

      Usuń
  3. Do naszego salonu pierwszy by pasował idealnie, gdzie można takie cuda dostać?

    OdpowiedzUsuń
  4. Te ptaszki są super, ale chmurki chyba bym wybrała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe, estetycznie zrobione tapety. Ale chyba kosztowały niemało... Dopiero bym się zdecydowała przy okazji generalnego remontu, na który szukam kredytu hipotecznego, zdecydowanie za dużo ofert https://hipoteki.net/banki/ No ale coś trzeba wybrać. Wtedy na pewno dzięki Tobie zajrze na tapetuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie egzotyczne ptaki są tym czymś. Lubię rośliny i naturę. Wiosna już za oknem i może dlatego ten wzór wpadł mi w oko. Ale poprzeglądam całą ofertę sklepu. Dzięki za polecenie ;) Fiona

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne tapety :)pierwsza mi się najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy post :), a tapety cud miód i orzeszki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne tapety! Najbardziej podoba mi się chmurki :)

    OdpowiedzUsuń