piątek, 19 sierpnia 2016

Czarodziejska Góra

Marysia i Jakub to małżeństwo architektów, którzy odważyli się spełnić swoje marzenie i stworzyli pełen światła, nowoczesny dom. Swoje miejsce na ziemi znaleźli w Popradowej Niżnej koło Nowego Sącza.
Od zawsze kochali góry, więc wybór działki był dla nich oczywisty.
Na parterze domu znajduje się otwarta strefa wypoczynkowa z jadalnią i kuchnią. Piętro zajmują sypialnie
i pokój zabaw dla dzieci. Cały dom utrzymany jest w jasnej, stonowanej kolorystyce z żółtymi, czerwonymi
i niebieskimi akcentami. Wnętrza wypełniają nowoczesne meble nowosądeckiej marki Iker, w tym ulubiony fotel pana domu Oldchool. Natomiast pomysłowy regał stanowiący tło dla stołu to projekt samych właścicieli. Dla mnie wisienką na torcie jest obłędna, wpuszczona w podłogę wanna, z której można podziwiać przepiękne widoki.









M. Skorupski/serwis prasowy marki IKER, www.ikershop.com

13 komentarzy:

  1. O rany cudowny jest ten dom, od dzieciństwa o takim marzę.


    mieszkania podgórze

    OdpowiedzUsuń
  2. Dom jak marzenie! W szczególności podoba mi się kuchnia. Jest zupełnie w moim stylu. Jeśli kiedyś uda mi się kupić własne mieszkanie, właśnie taką sobie zrobię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny dowód na to, że marzenia się spełniają, szczególnie wtedy gdy się do nich dąży.
    Piekny dom!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego nigdy nie zaprzestańmy marzyć i trzymajmy obrany kurs ;)
      Pozdrawiam J.

      Usuń
  4. Super dom. Nowoczesny i zarazem rodzinny. Dla mnie ekstra punktem jest kominek. Lekko industrialny i stanowiący fajną "kolumnę" na środku dużej przestrzeni. Ciekawym elementem jest też betonowy sufit w sypialni. Mimo, że szary i surowy nadaje pokojowi przytulny charakter. Dla mnie 5+ ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również bardzo spodobał się ten sufit :)
      Pozdrawiam J.

      Usuń
  5. Piękny dom, sam taki bym chciał :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Rany jak ja marzę o takiej przestrzeni ;) Ciekawe tylko kiedy będzie mnie na nią stać.


    Klimatyzator do biura

    OdpowiedzUsuń
  7. Dom wydaje się super zaprojektowany. Ta otwarta strefa na parterze jest bardzo praktyczna. Poza tym podoba mi się rozwiązanie zastosowane przy oddzieleniu kondygnacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Schody wiodące na piętro są dużą ozdobą tego domu i pięknie współgrają z belkami stropowymi:) pozdrawiam J.

      Usuń
  8. Niesamowity dom... i zdecydowanie przestrzeń wypełniona tak pięknymi elementami jak drewniane, sosnowe meble, kanapy w pięknych materiałach i ta wanna w podłodze (!) sprawiają że chciałoby się tam zamieszkać od zaraz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny dom - taki przestronny i wystylizowany świetnymi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń