niedziela, 9 października 2016

lustereczko powiedz przecie...

Już od dawna zastanawiałam się nad tym jak ozdobić ścianę nad komodą. Teraz kiedy stoi tam też upragniony stół, jeszcze intensywniej zaczęłam o tym myśleć.  Wyzwaniem w tym miejscu jest to, że pada tam niewiele światła dziennego, zwłaszcza jesienią i zimą. To też pomyślałam, że warto  powiesić na ścianie niewielkie lustra, które będą odbijać światło padające z przeciwległego okna. Na początku szukałam starego lustra
w retro ramie, ale po pierwsze nie łatwo takie znaleźć, po drugie ich ceny często są porażające, a po trzecie podświadomie czułam, że w tym miejscu powinno znaleźć się  coś nowoczesnego i świeżego. Ponieważ najbardziej lubię pomieszanie starego z nowym.
Nie szukałam ich specjalnie, po prostu miałam je w pamięci. I tak będąc ostatnio na zakupach, szukając ciepłych rzeczy, gdyż co roku jestem zaskoczona tym jak szybko może zrobić się zimno;) zajrzałam do Pepco. To był strzał w dziesiątkę. W korzystnej cenie upolowałam dwa idealne lustra. Dzięki nim kącik nabrał lekkości.
Teraz mogę już skupić się tylko na renowacji stołu, ale o tym następnym razem.
Pozdrawiam J.


lustro duże 24,99 zł, małe 14,99 zł - Pepco






12 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że te lustereczka to strzał w dzisiątkę.
    Wygladają naprawdę super!
    Miłej niedzieli życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne te lustra :) Lubię ten kształt - może dlatego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to ten kształt spowodował, że tak szybko się na nie zdecydowałam:)

      Usuń
  3. Miodek - tak zawsze kojarzą mi się sześcioboki :) Jet lekko i ciepło. A cena też lekka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez je mam...ale mam problem gdzie zawiesić, hehe, bo każda ścianę mam okupywaną jak nie drabiną, to plakatami, a to znów hexagony półki..ehh
    przydałaby się ...piąta ściana :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może zamiast wieszać postawić na półce, o ile tam zostało jeszcze trochę miejsca;) U mnie jest go jeszcze sporo, bo mieszkamy tu dopiero dwa lata, ale powoli zaczynam dostrzegać, że czeka mnie to samo :)
      Pozdrawiam serdecznie J.

      Usuń
  5. Przepięknie! Uwielbiam takie kolory. Aż mi się zachciało takich goździków :-) Ja ostatnio z Pepco wyniosłam mały kubek łazienkowy, ale używam go jako wazon lub pojemnik na flamastry. Nadal szukam szklanych wazonów jak np stare gąsiory, czy coś w tym stylu.
    :-)

    Pozdrawiam, Weronika

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się tylko zastanawiam skąd pomysł na takie świetne okna ? :]


    zbiornik na wodę

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie kłują w oczy rożne klory mebli: biały, wenge i jasno brązowe ramy luster.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku myślałam żeby pomalować je na niebiesko tak jak krzesło, ale po ich powieszeniu na ścianie uznałam, że dobrze to wygląda. Czasem brak perfekcji i idealnego dopasowania wszystkiego do siebie służy wnętrzu :) ale co kto lubi ;) pozdrawiam J.

      Usuń
  8. Przepiękne lustra. Powiem szczerze, że nigdy nie wzięłam pod uwagę, aby wykorzystać je jako dekoracje w pomieszczeniach innych niż łazienka czy też korytarz, nie mniej jednak uzyskany za ich sprawą efekt jest bardzo ciekawy.
    Świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń