piątek, 24 czerwca 2016

papierowe kwiaty w wersji XXL :)

Dzisiaj propozycja dla odważnych, ale tutaj ryzyko naprawdę się opłaca:)
Jeżeli szukacie czegoś niebanalnego do ozdoby swojego salonu, przedpokoju czy pokoju dziecka to dobrze trafiliście.
Papierowe kwiaty  XXL tworzą atmosferę pewnej nierealności.
Jakbyśmy przemycili do naszych mieszkań odrobinę ze świata baśni i szczyptę magii.
Każdy kto ma chociaż trochę umiejętności plastycznych (zapewniam nie trzeba być wielce utalentowanym) może samemu spróbować wykonać taki bukiet albo gałąź obsypaną kwiatami.
W końcu dla chcącego nic trudnego;)
Ja pierwsze przymiarki już mam za sobą. Zaczęłam od niewielkich rozmiarów i samodzielnie zrobionymi, papierowymi kwiatami ozdobiłam kartkę dla mojej mamy.
W przyszłości  kwiat XXL widziałabym w pokoju dziecięcym.



An oversized paper flower acts as a major focal point in the kids' room of an upstate New York farm house.:

Gezien in Haarlem, maar nu in het groot. Bloesem in huis! Klik voor de leverancier Zomers Bloemen...:

Baby girl's nursery:


See more images from summer cover girl ulla johnson's light & layered home! on domino.com:
źródło


źródło

Jak prosto wykonać papierowy kwiat możecie zobaczyć tutaj.
Dzięki zdjęciom i filmikowi Leah w prosty sposób pokazuje jak wykonać papierową dekorację ścienną.
Jeżeli wolimy stojący kwiat z bibuły to instrukcję jego wykonania możemy znaleźć tutaj.

Pozdrawiam J.

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładne. Chciałbym żeby moja narzeczona coś takiego zrobiła nam do domu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne. Bardzo inspirujące, aż się chce spróbować samemu zrobić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco zachęcam, ja zbieram się w sobie do próby wykonania kwiatów większego formatu i o dziwo mojemu narzeczonemu też się nawet podobają, a zdaję sobie sprawę z tego, że nie każdemu facetowi przypadną do gustu ;)

      Usuń
  3. Piękna inspiracja! szczególnie podoba mi się ta bardzo jasna podłoga z drewna! Chociaż ciemna też jest piękna,ale chyba bardzo trudna w utrzymaniu czystości prawda? widać każdy kurz na niej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda czarna podłoga jest zdecydowanie trudniejsza w utrzymaniu niż biała:)
      Znajomi ostatnio przemalowali swoje carne deski na biało i poczuli różnicę.
      Pozdrawiam J.

      Usuń
  4. Pięknie wyglądają te kwiaty. Przygotowanie takich ozdób może być niezłym wyzwaniem, ale również fantastyczną zabawą, no a efekt mówi sam za siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiaty wyglądają nieziemsko! Bardzo ocieplają całe wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają intrygująco, ale ja bym się nie odważyła. I żeby dobrze wyglądało trzeba mieć duże słoneczne mieszkanie i białe ściany oraz wystrój a to nie w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzecie zdjęcie - roleta. Bardzo mi się ona podoba, wygląda ciekawie. Zastanawiam sie tylko gdzie można taka kupić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wygląda jak roleta z cienkich bambusowych patyczków, kiedyś bardziej popularna niż dzisiaj. Na szczęście teraz wraca do łask :) podobną mam w kuchni, tylko zawija się w rulon, ta wygląda dużo ładniej. Swoją kupiłam dawno temu w zwykłym sklepie budowlanym.

      Usuń